Ste ravno odprli svoje podjetje in še iščete svoje stranke? Se vam zdi, da bi lahko več ljudi vedelo za vaše dejavnosti? Potem si omislite oblikovanje vizitk. Čeprav se vam morda to zdi zastarel način oglaševanja, saj lahko danes oglašujete žar preko spleta, naj vam povemo, da ni čisto tako. Vizitke so še vedno »in« in to je še vedno eden izmed boljših načinov oglaševanja – seveda, če se ga lotite pravilno.
Oblikovanje vizitk niti ni tako preprosto, kot se morda zdi na prvi pogled. Ker gre za zelo majhno površino, morate dobro premisliti, kaj dati nanje, da bodo dosegle svoj namen. Vsekakor morate nanje obvezno dati vaše kontaktne podatke, ime podjetja, s čim se ukvarjate in podobno. Potem pa morate razmisliti tudi o tem, kako bo vse skupaj izgledalo – kakšne barve dati gor, ali bo bila vizitka bela ali bo imela kakšen dodaten element itd. Vsak uspešen poslovnež vam bo znal povedati, da je vizitka pomemben del vsakega podjetja. Je obraz podjetja. Z njo se predstavljate na vseh dogodkih, sestankih in zborovanjih. Ko stranka pride do vas, ji seveda najprej v živo poveste, kar jo zanima, potem pa ji dajte še vizitko, da vas lahko kasneje kontaktira. Redkokdo se namreč na licu mesta odloči, da bo nekaj kupil, investiral itd., zato pa so vizitke, na katerih so kontaktni podatki, da lahko kasneje, ko se dokončno odločite, navežete stik z dotičnim podjetjem. Dobro je, če na vizitko dodate še QR kodo, ki stranke pripelje na vašo spletno stran, na kateri si lahko pogledajo še vrsto drugih izdelkov in storitev, ki jih ponujate.
Oblikovanje vizitk prepustite strokovnjakom, ki to obvladajo in vam bodo naredili vrhunske vizitke. Potem je na vas, da te vizitke razdelite med čim več ljudi in tako širite krog vaših zvestih strank, te bodo vašo vizitko posredovale naprej in kmalu boste zelo uspešni na svoji poslovni poti.