Spletni marketing

Spletni marketingImate svojo spletno stran? V kolikor imate v lasti svojo spletno stran, potem si verjetno tudi želite, da bi od nje čim več iztržili. Spletni marketing je način trženja izdelkov ali storitev preko spleta. Izbor različnih načinov trženja, ki jih predstavlja spletni marketing je velik. Lahko se odločite za Facebook oglaševanje, SEO optimizacijo spletnih strani, Google oglaševanje, pošiljanje e-mail sporočil ali kako drugo obliko oglaševanja, ki jo nudi spletni marketing. Podrobneje vam bomo predstavili razliko med SEO optimizacijo in Google oglaševanjem. Gre za dva postopka, ki sta za spletni marketing ena bolj pomembnih.
SEO optimizacija strani predstavlja postopek, ko se določeni spletni strani na določeno ključno besedo pomaga do višjih uvrstitev iskalnikih. Za samo spletno stran je pomembno, da je čim višje uvrščena, saj skoraj 80% iskalcev storitev in izdelkov na spletu obišče le zadetke na prvi strani iskalnika. Daleč najbolj je obiskano prvo mesto, medtem ko obisk spletnih strani z nižjimi uvrstitvami hitro pada. Google oglaševanje ali Adwords pa je drug oblika, ki sodi med spletni marketing. Zagotovo ste že zasledili določene zadetke na vrhu, ob strani, lahko pa tudi spodaj, ko ste vpisali določen pojem za iskanje. Gre za Googlove oglase. Oglaševanje je v primerjavi z optimizacijo SEO, bistveno hitrejši postopek. SEO optimizacija je postopek, za katerega se potrebuje čas, da nam prinese določene rezultate. Google oglaševalsko kampanijo pa lahko aktivirate že v nekaj minutah. Koliko vas bodo stali oglasi je odvisno od težavnosti ključne besede in seveda od vas samih in sicer, koliko ste pripravljeni vložiti v spletni marketing oz. samo oglaševanje. Več kot boste ponudili za klik, višje se boste uvrščali med oglasi. Poleg omenjenih dveh načinov smo na začetku omenili še Facebook oglaševanje in pošiljanje sporočil večjemu številu oseb oz. potencialnih kupcev. Več o omenjenih področjih spletnega marketinga vam bomo povedali prihodnjič, lahko pa si določene zadeve preberete tudi sami na www.prodajnik.net.

Vse več ljudi prehaja iz klasičnega marketinga na spletni marketing, saj je rast števila spletnih uporabnikov iz dneva v dan večje, kar pa ima še velik poudarek pa je to da je spletni marketing bistveno bolj targetiran kot klasični marketing oz. oglaševanje v ostalin medijih.