S promocijskimi oblačili najbolj elegantno in nevsiljivo širite glas o svoji dejavnosti ter si tako povečujete nabor (zadovoljnih) strank. Promocijska oblačila naročite kar preko spleta in si tako prihranite čas, ki ga lahko namenite drugim pomembnim zadevam, ki se tičejo vašega posla.
S promocijskimi oblačili poskrbite za prepoznavnost svoje dejavnosti
Obiskujete določeno osnovno/srednjo šolo, dalje tudi fakulteto, in vam ponudijo majico/pulover s kapuco. Greste na neko izobraževanje in se vrnete z vsaj enim delom promocijskega oblačila. Udeležite se maratona in tekmujete v promocijskih športnih oblačilih. Ob posebnih priložnostih vam delodajalec da oblačila z logotipom podjetja. Trgovke v različnih prodajalnah nosijo promocijska oblačila svoje trgovske verige. To so le nekateri primeri uporabe promocijskih oblačil, ki zelo učinkovito opravljajo svojo vlogo – namreč bolj ali manj uspešno širijo glas o določeni dejavnosti oz. podjetju.
Ja, promocijska oblačila, pa naj gre za majice s kratkimi rokavi, puhovko, kapo, ali kaj tretjega, so postala eden izmed vodilnih trendov na področju poslovnih in promocijskih daril. In zakaj je temu tako? Eden izmed razlogov je ta, da zelo učinkovito opravljajo svojo nalogo in ko jih enkrat razdelite, vam ni potrebno storiti ničesar več – ljudje v vaših promocijskih oblačilih se bodo sprehajali po mestu in glas o vas se bo širil kar sam. Tudi če ljudje ne bodo navdušeni nad vašimi promocijskimi oblačili in jih bodo zgolj postavili v omaro, jih bodo morali v roke vzeti vsaj enkrat na leto, ko bodo osveževali svojo garderobo in tako se bodo ponovno spomnili na vas. Večina ljudi pa vam bo še hvaležna, da so brezplačno dobili dodaten in uporaben kos oblačila. Še en razlog za popularnost promocijskih oblačil je ta, da so oblačila veliko bolj učinkovita od ostalih promocijskih materialov, denimo od klasičnih reklamnih letakov, vizitk ipd., kar ljudje ponavadi ob prvi priložnosti vržejo v koš – oblačil pač ni mogoče tako enostavno zavreči, niti se ne morejo hitro izgubiti, kar se denimo lahko zgodi, če vizitko spravite v žep, pozneje pa ugotovite, da jo je odpihnil veter, ali pa ste jo celo oprali v pralnem stroju. Za promocijska oblačila vam tudi ne bo potrebno odšteti cele gore denarja.
Kakšno promocijsko oblačilo je najbolj učinkovito?
Zagotovo je najbolj priljubljeno oz. poznano promocijsko oblačilo majica s kratkimi rokavi, kar pa še ne pomeni, da ne morete podariti česa drugega. Promocijska oblačila so primerna prav za vse letne čase in za prav vse priložnosti. Poleg klasičnih kratkih majic se lahko odločite za športno majico za trening, jakno, brezrokavnik, jopico, različne kape, parke, puhovke, kratke ali dolge delovne hlače, čevlje, puloverje s kapuco, skratka ni da ni. Promocijski material se da natisniti na praktično vsak kos oblačila, ki si ga zamislite.
Ko si zamišljate, kakšna oblačila za promocijo lastnega posla boste delali, se držite gesla »manj je več« – poskrbite za to, da bo na promocijskih oblačilih le vaš logo ali pa glavno vodilo/misel vaše dejavnosti, morda lahko dodate še vaš naslov ali telefonsko številko, kaj več pa že ne, saj je namen promocijskih oblačil ta, da jih ljudje opazijo že od daleč in ne da se ustavljajo pred ljudmi, ki ta oblačila nosijo in berejo, kaj vse piše gor. Za večji vtis izberite primerne barve ali pa kakšno slikico, ki lahko pove več kot tisoč besed. Veliko pozornost namenite tudi samemu materialu iz katerega bodo promocijska oblačila narejena, saj lahko do neke mere tudi udobnost oz. praktičnost oblačil vpliva na to, ali se bodo stranke vračale k vam ali pa vas bodo ohranile v grdem spominu.
Pa niso promocijska oblačila preveč klasično in zato dolgočasno promocijsko darilo?
Nikakor ne – če je nekaj že dolgo časa v rabi in je tudi priljubljeno darilo, še ne pomeni, da mora biti dolgočasno. Poskrbite za izvirno oblikovana oblačila in veliko pozornost namenite sami izbiri oblačil, pa boste svojim obdarovancem dali jasno vedeti, da vam veliko pomenijo in da resnično cenite sodelovanje z njimi. Če denimo nameravate svoje zaposlene peljati na teambuilding vikend, kjer se bodo veliko ukvarjali s športom, jim razdelite kakovostna športna oblačila, na katerih bo logo vašega podjetja in tako se bodo počutili še bolj povezani z vami, hkrati pa vam bodo (predvsem tisti, ki nimajo svojih športnih oblačil) hvaležni, da ne rabijo sami kupovati športnih oblačil. Promocijska darila pa so še posebej učinkovita na otroških taborih in ostalih delavnicah, saj otroci zelo radi čutijo pripadnost določeni skupini.
S promocijskimi oblačili skoraj zagotovo ne morete zgrešiti – resda predstavljajo dokaj klasična promocijska darila, a imajo kar nekaj prednosti pred ostalimi promocijskimi materiali, ki lahko še izboljšajo vašo poslovno uspešnost. Poskrbite, da bodo vaša oblačila, namenjena promociji, izdelana iz kakovostnih materialov, naj bodo kar se da uporabna (če jih nameravate razdeliti poleti, naj bodo to kratke majice, pozimi pa podarite bunde ali debelejše puloverje), predvsem pa jih izvirno oblikujte in verjemite, da je vaš uspeh zagotovljen.